25.07.2025 14:34
Антитютюнова соціальна інформаційна компанія «Яскраві вироби – темні наміри»

Громадська організація «Життя» за підтримки неприбуткової наукової організації «Vital Strategies» у співпраці з Центром громадського здоров’я МОЗ України протягом травня-серпня 2025 року реалізує соціальну інформаційну кампанію «Яскраві вироби — темні наміри». Метою кампанії є підвищення обізнаності населення щодо агресивних маркетингових стратегій тютюнової індустрії. Особливий акцент кампанії — захист дітей та молоді, які залишаються головною цільовою аудиторією тютюнового маркетингу.
За результатами опитування Київського міжнародного інституту соціології (лютий–березень 2025 р.), 31% українців визнають вживання тютюнової або нікотинової продукції. Особливо тривожною є ситуація серед молоді віком 18–29 років: майже половина (45%) є споживачами. Порівняно з 2024 роком (33%), ця частка зросла на 36%. Одним з факторів зростання споживання тютюну та нікотину стало агресивне просування тютюнових виробів для електронного нагрівання (ТВЕН). Так, 37% молодих курців віком 18–29 років вживало тютюнові вироби для електронного нагрівання, а 75% молоді повідомило, що неправильно сприймає ТВЕН та пристрої для їх використання. А відповідно до результатів Глобального опитування молоді щодо вживання тютюну (GYTS) в Україні, за 5 років в Україні відбулося помітне зростання споживання тютюнових та нікотинових виробів серед підлітків віком 13–15 років: 18% дітей споживають тютюнові вироби (зростання на 18% у порівнянні з 2017 роком), у тому числі 7% вживає ТВЕНи.
Подолання тютюнової залежності є невід’ємною складовою досягнення Цілі 3 Стратегії демографічного розвитку України до 2040 року — «Зменшення передчасної смертності та зміцнення здоров’я населення».
Поділитись
Дізнайтеся також
10/09/2025
Безкоштовна освітня можливість для молоді!
10/09/2025
Шановні мешканці села Привілля!
Усі новини