Центр надання адміністративних послуг

Каланчацька територіальна громада

14.07.2025 09:35

Комунікаційна кампанія соціальних змін “Безбар’єрність – це коли можеш”

1f823d53-6a10-430c-bd88-a90999e68e65.jpg

В Україні триває Всеукраїнська кампанія соціальних змін “Безбар’єрність – це коли можеш”, яка спрямована на просування принципів безбар’єрності. Безбар’єрність у цьому сенсі розглядається не лише як фізичний доступ, а як філософія гідності, рівності та включення.

Кампанія реалізується в межах Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, схваленої розпорядженням кабінету Міністрів України від 14.04.2021 № 366-р, та спільно з флагманськими проєктами міністерств України у співпраці з UNICEF Ukraine, у межах ініціативи Першої леді України Олени Зеленської.

Перша хвиля кампанії: покликана пояснити шість ключових напрямів безбар’єрності: фізичний, інформаційний, цифровий, суспільно-громадянський, освітній та економічний.

Друга хвиля: залучатиме людей до створення доступного середовища у своїх громадах, щоб всі мали рівний доступ до участі в житті суспільства.

Для забезпечення єдиних підходів до інформування громадськості та підтримки комунікаційної кампанії, пропонуємо підготовлені матеріали, які ви можете використовувати у своїй діяльності, а саме:

- візуальні шаблони для графічного оформлення інформаційних повідомлень: (https://drive.google.com/.../1Ua4Vmkbb9Fh03MdLEkWhWtR1Owu...);

- візуальний та сенсовий гайд із рекомендаціями щодо використання зазначених візуальних матеріалів у різних комунікаційних форматах:

(https://docs.google.com/.../1NPM2XoO1kOK1tTs8p1xpuR3poKGF... WBlkNM/edit);

- візуальні матеріали кампанії з узгодженою стилістикою:

(https://drive.google.com/.../1TSt... ive_link);

- відео-маніфест “Коли можеш”, який рекомендовано для поширення:

(https://drive.google.com/.../15uzGdtNhPnWjO0I3cgrtQgOjcQj...).

Враховуючи вищевикладене, просимо вас використовувати зазначені матеріали у межах комунікацій, пов’язаних із реалізацією політики безбар’єрності в цілому, а також комунікаційної кампанії соціальних змін “Безбар’єрність – це коли можеш”.