10.07.2025 09:38
ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦНАП ЗА ПЕРШЕ ПІВРІЧЧЯ 2025 РОКУ

Не зважаючи на те що територія Каланчацької територіальної громади окупована, основними пріоритетами центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Каланчацької селищної ради є: висока якість обслуговування та забезпечення доступності до адміністративних послуг. Вся робота ЦНАП спрямована на якісне обслуговування населення за найкоротші терміни, без порушення законодавства.
Протягом звітного періоду адміністратором ЦНАП надано 497 адміністративних послуг, серед них:
- понад 300 консультацій;
- 141 витяг з Реєстру територіальної громади Каланчацької селищної ради;
- 336 громадян внесли зміни до інформації в Реєстрі територіальної громади;
- 29 осіб знято з реєстрації із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування);
- 20 громадян подали інформаційні повідомлення про пошкоджене майно до Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.
Також, центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Каланчацької селищної ради:
- опрацьовано 127 звернень від мешканців Каланчацької територіальної громади стосовно питань надання адміністративних послуг;
- надано інформацію на 9 запитів отриманих від нотаріусів, що дозволило мешканцям Каланчацької громади оформити документи на спадщину, також надано відповіді на 12 запитів з різних питань;
- оброблено 5 запитів на інформацію від суду щодо надання відомостей про реєстрацію місця проживання, що містяться в Реєстрі територіальної громади.
В межах функцій, покладених на ЦНАП планується продовжувати роботу в напрямку розширення спектру послуг, що надаються через центр, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку і спрощенням процедур надання адміністративних послуг.
ЦНАП підключено до шерингу документів Дія.QR, отримано QR-коди для отримання та перевірки копій цифрових документів у Дії, які використовуються під час отримання адміністративних послуг.
Також, ЦНАП зареєстровано у модулі оцінки якості надання адміністративних послуг, завдяки чому відвідувачі можуть залишити відгуки про роботу центру.
У червні 2025 року в інформаційно-комунікаційній системі «Вулик» створено обліковий запис центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Каланчацької селищної ради. Налаштовані доступи інтегратору, керівнику ЦНАП та в найкоротші терміни планується робота в ІС «Вулик», який забезпечує автоматизацію роботи адміністраторів центру.
Працівники ЦНАП постійно беруть участь в онлайн та офлайн семінарах, вебінарах, навчаннях, тренінгах з питань надання якісних адміністративних послуг та діяльності центру, підвищуючи свою кваліфікацію.
Постійно проводиться інформаційна робота серед жителів громади з використанням усіх комунікаційних ресурсів щодо необхідності актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади.
За довідковою інформацією та наданням консультацій звертайтеся з вівторка по п’ятницю з 10.00 до 15.00 за телефоном +380987469174 (Viber, WhatsApp) або надіславши листа за електронною адресою tsnap@kalanchacka-gromada.gov.ua.