Центр надання адміністративних послуг

Каланчацька територіальна громада

14.04.2025 16:22

Шановні жителі Каланчацької територіальної громади!

52ac74a9-1c29-4833-ba95-0a0647262b5a.jpg

Прохання звернутися для уточнення та актуалізації даних до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Каланчацької селищної ради.

Звертаємо вашу увагу, що у Реєстрі територіальної громади є багато відомостей, що не відповідають дійсності, зокрема потребують уточнення:

  • місце реєстрації, дата реєстрації, реквізити паспорта, свідоцтва про народження, дата та місце народження, тощо.
  • чи всі зареєстровані у житловому приміщені мешканці внесені до Реєстру територіальної громади.

 Для актуалізації даних необхідно мати наступні документи:

  • паспорт громадянина України;
  • свідоцтво про народження (для дітей до 14 років);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • будинкову книгу (за наявності).

 Реєстр територіальної громади  весь час наповнюється.

 Проте, залишаються мешканці громади, дані яких змінились: наприклад, змінено паспорт громадянина України, змінилось прізвище, але інформація в реєстрі залишилась попередньою.

Також необхідно звернути увагу на витяг, отриманий через застосунок «Дія», якщо у ньому не значиться дата реєстрації (чи є невірною) або він не формується, то це є підставою для перевірки та актуалізації своїх даних.

За довідковою інформацією та наданням консультацій звертайтеся з вівторка  по п’ятницю з 10.00 до 15.00 за телефоном +380987469174 (Viber, WhatsApp)  або надіславши листа за електронною адресою tsnap@kalanchacka-gromada.gov.ua .